Dramaticko – filmový
- rozvoj komunikačních kompetencí, dítě dokáže vyjadřovat a sdělovat své prožitky, pocity a nálady, osvojení říkanek, procvičování neverbální komunikace (vyjádření beze slov např. štěstí, strach, překvapení)
- osvojení divadelních poznatků, děti se seznámí loutkami, kulisami, kostýmy atd. a vyzkouší si dramatické ztvárnění pohádky
- získání sociálních a personálních kompetencí, dítě se ve skupině se dokáže prosadit, ale i podřídit, budování spolupráce ve skupině, osvojení základních společenských návyků a pravidel, respektovaní druhých, rozvoj tvořivosti
- hlavní metody práce: hra v roli, improvizace, dramatizace, pantomima a hry s padákem
- společný kruh – uvolnění, vytvoření příjemné atmosféry
- aktivity zaměřené na procvičení rozvoje paměti, artikulace, jemné motoriky, pohybové aktivity – rozvoj hrubé motoriky, osvojení pravidel, spolupráce ve skupině, hry zaměřené na sociální rozvoj
Dítě v předškolním věku stojí před složitým úkolem. Toto období mu přináší mnohé informace a požadavky ze strany dospělých. Právě dramatická výchova je prostředkem, který se přizpůsobuje dětské duši. Svět a okolí je dítěti představováno pomocí hry, na které se dítě aktivně podílí a tak nenásilnou a jemu přirozenou formou si osvojuje nové poznání.
https://www.facebook.com/detskestudiozofka/videos/1108904869176626/